19 October 2013

Kesudahannya

hello there !

sangat  lama tak menghupdate any entry for this year . very long periods of time . dengan kekangan masa plus kekangan sumber internet . jadi niat untuk menghupdate blog terpaksa diabaikan dan dibiarkan begitu sahaja . even tersangatlah bersemangat untuk menghupdate dan menceritakan segalanya . sampai satu tahap diri sendiri pun lupa yang pernah ade blog sendiri . dashat bukan . 

so far . alhamdulillah . telah berjaya menamatkan 5 sem untuk program Diploma Pengurusan Maklumat at UiTM Machang . even not officially yet . tapi kebahagiaannya bagai setinggi langit . kalau boleh dah tak nak lagi stay dekat Machang . dah tak nak lagi usung dua tiga beg tiap kali nak cuti sem and masuk sem . dah tak nak lagi keseorangan tiap kali malam and pagi bila nak tunggu bas untuk balik machang . 

Bangunan Pentadbiran UiTM Machang by google

tapi even kebahagiaan tue setinggi langit . tapi kesedihan juga setinggi gunung . sedih untuk meninggalkan segala kenangan selama berada di machang . sedih untuk meninggalkan kawan-kawan yang sama-sama berjuang untuk menggenggam segulung diploma . classmate yang sama-sama berhempas pulas menyiapkan segala assignment dan menyiapkan diri untuk segala quiz , test dan final exam and tak lupa kesedihan untuk meninggalkan roomate yang sentiasa ada dalam keadaan susah dan senang . dan yang paling penting lecturer yang dah banyak memberi tunjuk ajar . didikan . nasihat dan teguran .

setiap kenangan selama berada di Machang . akan ku simpan dan kenang selamanya . cewwah . hihi . 

# UiTM dihatiku selamanya .

5 comments:

Zubaidah said...

gud luck for the result shima. and thanks for being my friend even kita tak serapat mana. maaf if ada salah dan silap time kita satu group. i love u lah sayang!

Shima Kasim said...

thanks zuby . awak pun gud luck for the last sem . terima kasih atas kesudian menjadi groupmate time kite satu class dulu . sikit pun awak tak pernah buat salah dengan saya . so kalau saya buad salah . harap dimaafkan . love u too sayang .

Ika Zulkafli said...

shima... tahniah dan tahniah!! ...
kenapa takleh nak follow shima ni..
tak jumpa butang 'follow' ni. hehe
jenguk blog ika eh,
eiykadoliyka.blogspot.com

Ika Zulkafli said...

shima... tahniah dan tahniah!! ...
kenapa takleh nak follow shima ni..
tak jumpa butang 'follow' ni. hehe
jenguk blog ika eh,
eiykadoliyka.blogspot.com

Shima Kasim said...

ika zulkifli : hee . dah follow ika punya .