23 October 2013

Kali nie betul

salam semua .

alhamdulillah . masalah pagi tadi mampu diselesaikan dengan sekelip mata dengan bantuan encik azri kesayangan . terima kasih awak untuk bantuan yang dihulurkan . terima kasih sebab bersusah payah beli nombor pin yang baru . terima kasih untuk duit yang melayang hari ini . terima kasih untuk minyak yang digunakan untuk pergi ke BSN . terima kasih untuk masa yang dibazirkan begitu sahaja . 

oke . stop pasal encik kesayangan . maka dengan berbekalkan nombor pin yang baru . maka berjayalah untuk meng'apply' application tersebut dengan bantuan roomate kesayangan rosma . dengan bantuan tersebut maka aku telah berjaya men'apply' ini . 


kalau boleh nak jugak dapat rekod . tapi kalau dapat library pun oke jugak . paling dielakkan sistem . memang tak kenanlah dengan sistem nie . sebab aku bukan otak computer . setiap kali subject yang berkaitan dengan sistem . mesti rasa macam down gila . setakat nak amek minnor sistem tue . rasa oke jela kowd . so apply sudah . tinggal doa dan tawakal jela . harap sangat dapat further degree . 

# terharu dengan encik azri yang bersusah-payah belikan nombor pin yang baru . 

2 comments:

Zubaidah said...

untg la dah ada encik kesayangan. :P hrmmm, kenapa x amek resource? kan sama je mcm library?

Shima Kasim said...

tapi takot macam susah pulak nak cari peluang kerja .